0. Puncte de maxim interes
0.1. Momentan pe site-ul CentreService.Ro nu este activ serviciul de postare contracost (prin intermetiul pachetelor). Acesta va fi activat la data de 01.04.2020 (in cazul in care echipa noastra considera ca este necesar, aceasta data se poate modifica). Odata cu activarea acestuia, tuturor clientilor deja existenti pe site, li se vor asigna automat pachetul Demo care va contine un anumit numar de zile de postare gratuit si clientii vor fi informati in legatura cu faptul ca acest serviciu a fost activat.
1. Termeni și condiții:
Site – magazinul online găzduit la adresa web CentreService.Ro și subdomeniile acestuia.
Cont – ansamblu format dintr-o adresă de e-mail și o parolă care permite utilizatorului, în funcție de tipul acestuia, accesul la anumite zone restricținate ale site-ului.
Nickname– pseudonim al utilizatorului, ce apare pe site în momentul în care acesta adaugă conținut ( ex. când adaugă comentarii).
Utilizator – se ințelege orice persoană fizică sau juridică, care iși crează cont pe site-ul CentreService.Ro și își da acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din secțiunea Termeni si Condiții Generale.
Client – orice persoană fizică sau juridică care iși crează cont pe site-ul CentreService.Ro și își da acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din secțiunea Termeni si Condiții Generale, în scopul de a publica pe acesta serviciile de service pe care le presteaza.
Vizitator – se intelege orice persoană fizică sau juridică, care iși crează cont pe site-ul CentreService.Ro și își da acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din secțiunea Termeni si Condiții Generale si care utilizează site-ul CentreService.Ro, in scopul de a căuta un “client” al acestuia.
Poza de profil – poza ce apare pe site în momentul în care utilizatorul adaugă conținut pe site ( ex. când adaugă comentarii).
Favorite – secțiune din cont care permite utilizatorului să își creeze o listă cu clienți ai site-ului, în vederea unei eventuale colaborări cu aceștia.
Listing/Postare – bun/service ce este publicat pe site de către client.
Listing/Postare activ/a – listing care este public pe site și care nu a ajuns la data de expirare.
Comandă – un document electronic, ce intervine ca forma de comunicare între Client și S.C. Drovar Solutions SRL, prin care clientul transmite către Drovar Solutions SRL intenția sa de a achiziționa un pachet de pe site.
Pachet – grup de numar de zile care poate fi achiziționat de client și care dă posibilitatea acestuia să publice serviceul său pe site.
Service – centru de reparații.
Publicare – listarea pe site a unui bun/service.
Campanie – acțiunea de a expune în scop comercial, un numar finit de bunuri/servicii având un stoc limitat și predefinit, pentru o perioada limitată de timp stabilită de către clientul siteului.
Contract – reprezintă contractul la distantă incheiat intre Drovar Solutions SRL și client, fara prezenta fizică simultană a unui reprezentat Drovar Solutions SRL și a clientului.
Conținut – toate informațiile regasite pe site de către utilizator și orice informație comunicată utilizatorului de către S.C. Drovar Solutions SRL utilizând orice mijloc de comunicare.
Review – evaluarea calitativă a bun sau a serviciilor unui listing, existent pe site, facută de către un utilizator care a beneficiat de serviciile acelui service.
Review verificat – evaluarea calitativă a unui bun sau a serviciului/serviciilor unui service existent pe site, facută de către un utilizator care a demonstrat, prin uploadarea în review a unui document, că a beneficiat de bunul sau serviciul/serviciile respective.
Rating – evaluarea calitativă a unui bun sau serviciului/serviciilor unui listing existent pe site, exprimat sub forma de stele. Utilizatorul poate da intre o stea si cinci stele. Acest grad de satisfacție va fi asociat intotdeauna cu review-ul scris.
Date cu caracter personal – orice informație privind o persoana fizică identificată sau identificabilă; în principiu, reprezintă date personale: numele și prenumele persoanei, domiciliu, adresa de email, CNP-ul, numar de telefon, coduri de identificare client/identificator online, date de localizare etc.
Operator de date cu caracter personal – înseamna persoana fizică sau juridică, autoritatea publică, agentia sau alt organism care, singur sau impreună cu altele, stabilește scopurile și mijloacele de prelucrare a datelor cu caracter personal.
Consimțamant – inseamnă orice manifestare de voință liberă, specifică, informată și lipsită de ambiguitate a persoanei vizate prin care aceasta acceptă, printr-o declarație sau printr-o acțiune fără echivoc, că datele cu caracter personal care o privesc sa fie prelucrate.
2. Identitatea firmei și descrierea serviciilor:
2.1. CentreService.Ro – este denumirea comerciala a S.C. Drovar Solutions SRL, cu sediul în Str. 1 Decembrie 1918, Nr. 10, Câmpina, având cod unic de înregistrare 34140335 și numar la registrul comerțului J29/261/2015.
2.2. Firma noastră oferă clienților săi, contra cost, posibilitatea publicării pe site-ul CentreService.Ro a caracteristicilor service-urilor pe care le reprezintă, în vederea prezentării acestora pe adresa de internet https://CentreService.Ro iar vizitatorilor le ofera acces la aceste informații gratuit.
3. Politica de utilizare cookies:
Vă rugăm să parcurgeți Politica de Cookies cu privire la utilizarea de cookies pe site-ul CentreService.Ro, care face parte din prezentul Document.
4. Politica de confidențialitate:
Vă rugăm să parcurgeți Politica de Confidențialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, care face parte din prezentul Document.
5. Drepturi si obligații:
5.1. Pentru motive justificate Drovar Solutions SRL își rezervă dreptul de a bloca accesul utilizatorilor pe site în cazul în care consideră că în baza conduitei sau a activitatii utilizatorului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel Drovar Solutions SRL sau un alt utilizator al site-ului sau nu îndeplineste condițiile din prezentul document de termini si condiții. In oricare dintre aceste cazuri, utilizatorul se poate adresa Departamentului de Relatii cu Clientii al Drovar Solutions SRL, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor sus mentionate.
5.2. In situația în care un cont este blocat de 3 ori, a patra oara contul este blocat definitiv.
5.3. In situația în care contul unui client este blocat definitiv, chiar daca acesta mai avea un listing/listinguri active, acesta este de acord să NU ceară restituirea contravalorii zilelor ramase pana la expirarea perioadei de publicare a listingului/listingurilor.
5.4. Pentru ștergerea contului, utilizatorul va trebui să trimită un email pe adresa contact@centreservice.ro cu aceasta solicitare. Emailul va trebui să conțină numele contului care se dorește a fi șters. In cazul în care solicitarea vine de pe adresa de email a contului, acesta va fi șters direct, în caz contrar echipa CentreService.Ro va contacta utilizatorul pentru a verifica autenticitatea cererii. Dupa primirea cererii, contul va fi șters in maxim 5 zile.
5.5. In situatia în care clientul solicită ștergerea unui cont care mai are un listing/listinguri înca active, clientul nu va solicita contravaloarea zilelor rămase până la expirarea perioadei de publicare a listingului/listingurilor respective.
5.6. Pentru ștergerea unei publicatii, clientul trebuie să facă o solicitare scrisă, prin completarea și transmiterea formularului de ștergere a listingului. Pentru a accesa acest formularul, se intră pe pagina “Serviceurile Mele”, se identifică listingul dorit și se apasa butonul “Șterge” specific acelui listing. După trimiterea solicitării, in maxim 24 de ore echipa CentreService.Ro ar trebui sa steargă listingul. In cazul în care ,dupa 24 de ore, clientul nu primește confirmare pe email că listingul a fost șters, acesta trebuie să informeze, pe adresa de email contact@centreservice.ro, echipa CentreService.Ro despre acest lucru.
5.7. In situația în care clientul solicită ștergerea unui listing înca activ, clientul nu va solicita contravaloarea zilelor rămase până la expirarea perioadei de publicare a listingului respectiv.
5.8. Clienții nu au voie să șteargă un listing ce conține caracteristicile unui anumit service și apoi să creeze un nou listing cu caracteristicile aceluiași service, scopul fiind acela de a sterge reviewurile serviceului respectiv. In cazul în care se întamplă acest lucru, Drovar Solutions SRL își rezervă dreptul de a atribui reviewurile listingului sters celui nou.
5.9. Fiecare persoana fizică sau juridică ce utilizeaza acest site este de acord să își creeze un singur cont de utilizator.
9.10. Fiecare client poate adauga pe site o singura postare pentru un singur service. In cazul in care un service este adaugat de doua sau mai multe ori, echipa CentreService.Ro isi rezerva dreptul de a sterge postarile in plus.
9.11. Este interzis clientilor sa faca referire in postari la alte site-uri sau la conturi din retele sociale.
5.12. In anumite cazuri, Drovar Soltions SRL își rezervă dreptul de a cere utilizatorilor introducerea manuală a codurilor de validare de tip captcha, în vedere protejării informației din cadrul Site-ului.
5.13. In momentul verificării conținutului unui listing, echipa CentreService.Ro isi rezerva dreptul de a face anumite modificari ale informatiilor din listing, fara a schimba insa sensul informatiei, astfel incat informatia din listing sa fie in conformitate cu termenii si conditiile site-ului sau cu formatul in care trebuie sa fie un anumit camp (ex. +4 in fața numerelor de telefon). Totodata poate face schimbari de genul: din litere mari in litere mici, introducerea unor semne de punctuație, corectarea dezacordurilor etc. In acest sens ne rezervam dreptul de a face aceste modificari fără a mai solicita aprobarea clientului.
5.14. In cazul în care comanda este pentru publicarea initială a unui listing, echipa CentreService.Ro verifică conținutul acestuia și dacă sunt necesare anumite modificari pentru ca listingul sa fie in conformitate cu cerințele siteului, îl va contacta pe client și îi va solicita acordul în legatură cu modificările necesare. In situația în care clientul nu este de acord cu modificările solicitate, echipa CentreService.Ro îsi rezervă dreptul de a nu aproba publicarea listingului pe site, de a anula comanda aprobată anterior și a returna contravaloarea comenzii, prin transfer bancar, in termen de maxim 14 zile, clientului.
5.15. Prin crearea și utilizarea contului, utilizatorului își asuma raspunderea pentru menținerea confidențialitații datelor de cont (user și parola) și pentru gestionarea accesarii contului, și este direct responsabil de activitatea derulată prin intermediul contului său.
5.16. Prin crearea contului și/sau utilizarea conținutului și/sau plasarea comenzilor, utilizatorul acceptă in mod expres și fara echivoc Termenele și Condițiile Site-ului în ultima versiune actualizată care este comunicată în cadrul Site-ului, existentă la data crearii contului si/sau utilizării conținutului și/sau la data plasării comenzii.
5.17. Drovar Soutions SRL isi rezervă dreptul de a actualiza și modifica periodic Termenele si Conditiile Site-ului pentru a reflecta orice modificări ale modului si conditiilor de functionare a Site-ului sau orice modificări ale cerințelor legale. Documentul este opozabil utilizatorilor de la momentul afisarii in Site. În cazul oricărei astfel de modificări, vom afișa pe Site versiunea modificată a Documentului, motiv pentru care va rugam sa verificati periodic continutul acestui Document.
5.18. Contractul se consideră încheiat între Client și Drovar Solutions SRL, în momentul expirării perioadei de valabilitate a tuturor listingurilor, ce apartin clientului, de pe site-ul CentreService.Ro.
6. Limitarea responsabilitații firmei:
6.1. Firma Drovar Solutions SRL nu este responsabilă de corectitudinea informațiilor ce se regasesc pe paginile listingurilor de pe site. Fiecare clientul este direct responsabil de informațiile ce se regăsesc pe pagina listingului/listingurilor sale.
6.2. Firma Drovar Solution SRL nu este responsabilă de calitatea serviciilor furnizate de către firmele care își publică service-urile pe siteul CentreService.Ro. In cazul în care întampinați probleme, va rugăm să luați legătura cu firma respectivă în vederea depunerii unei plangeri sau să depuneți o plangere la ANPC in acest sens.
6.3. Drovar Solutions SRL nu își asumă răspunderea asupra conținutului reviewurilor de pe site. Fiecare utilizator ce postează un review pe site este direct responsabil de conținutul review-ului pe care l-a postat.
7. Politica de comenzi, facturare si plati:
7.1. Pe site-ul CentreService.Ro există 2 tipuri de comenzi:
– Comandă de pachet pentru publicarea initială a unui listing;
– Comandă de pachet pentru extinderea duratei de publicare a unui listing deja existent pe site.
7.2. Fluxul unei comenzi pe site-ul CentreService.Ro este următorul:
– Clientul selectează pachetului dorit;
– Clientul verifică datele de facturare și plasează comanda;
– Drovar Solutions SRL trimite pe adresa de email specificată de client, comanda și detaliile pentru plata acesteia;
– Clientul efectueaza plata contravalorii comenzii sale în contul bancar indicat;
– Echipa CentreService.Ro verifică plata comenzii și odata ce aceasta este confirmată de catre bancă, aprobă comanda (acest proces poate dura cateva zile). Odată comanda aprobată, clientul este informat pe email de acest lucru.
– In cazul în care comanda este pentru extinderea duratei de publicare a unui listing deja existent pe site, listingul devine public pe site odata cu aprobarea comenzii.
– In cazul în care comanda este pentru publicarea inițială a unui listing, echipa CentreService.Ro verifică conținutul acestuia și în momentul în care este în conformitate cu cerințele site-ului, îl aprobă și acesta devine public pe site. In momentul aprobării, clientul este informat pe email de acest lucru.
7.3. Accesul în vederea efectuării unei comenzi este permis numai utilizatorilor de tip client.
7.4. Prețurile pachetelor vândute pe site-ului CentreService.Ro sunt exprimate in RON și NU includ T.V.A. întrucat firma Drovar Solutions SRL nu este firmă platitoare de T.V.A. .
7.5. In fiecare comanda este specificat prețul pachetului din aceasta și modalitatea de plată.
7.6. Pachetele nu pot fi transferate de la un listing la altul. In situația în care se dorește ca un service să fie șters și să se creeze un nou service, numarul de zile până la expirarea primului service nu poate fi transferat catre al doilea service.
7.7. Extinderea duratei de publicare a unui listing deja existent pe site, prin achiziționarea unui pachet, se poate face numai cu 30 de zile înainte de expirarea acestuia. Daca un client încearca să achiziționeze un pachet cu 31 de zile sau mai mult de 31 de zile înainte de data de expirare a listingului, nu va putea sa faca achiziția si va primi un mesaj prin care este informat de faptul că poate cumpara un nou pachet numai cu 30 de zile înainte de expirarea listingului.
7.8. Drovar Solutions SRL va transmite către client, exclusiv in format electronic, o factură pentru fiecare comandă pentru care există o confirmare de plată. Aceasta va fi trimisă prin email la adresa specificată de client in momentul plasarii comenzii, iar obligația clientului este sa verifice datele de facturare ce se regasesc în pagina de plasare a comenzii.
7.9. Prin înregistrarea unei Comenzi pe Site, clientul este de acord cu forma de comunicare telefonică sau email prin care Drovar Solutions SRL își derulează operatiunile comerciale.
7.10. Prin plasarea comenzii clientul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete și adevarate la data plasarii comenzii.
7.11. Notificarea primită de către client, prin email sau telefonic, după plasarea comenzii, are rol de informare și nu reprezintă acceptarea comenzii.
7.12. Prin plasarea comenzii, clientul își exprimă acordul să primească facturile în format electronic pe adresa de email specificată in pagina de plasare a comenzii. Este obligația clientului să completeze/verifice corectitudinea datelor de facturare ce se regăsesc în pagina de plasare a comenzii.
7.13. Adăugarea pachetului în comandă fără plasarea acesteia, nu atrage dupa sine înregistrarea comenzii.
7.14. Fiecare client are dreptul la un singur pachet demo, care poate fi folosit o singură data, și care conține un anumit numar de zile de publicare gratuită (acest numar de zile este stabilit, la libera sa alegere, de către Drovar Solutions SRL).
7.15. Data de expirare a unui listing nu poate depăși 395 de zile de la data verificarii (oricând intrăm să verificăm pentru un listing numarul de zile până la expirare, acesta nu trebuie să depășească 395 de zile). In cazul în care se întamplă ca un client să poată achiziționa pachete pentru un listing astfel încat să depășească cele 395 de zile până la expirare, echipa CentreService.Ro își rezervă dreptul de a modifica numarul de zile până la expirare ale listingului respectiv la 395 de zile iar pentru diferența de zile, în cazul în care clientul a achitat pentru ele, să returneze contravaloarea platită pentru acestea (aceeasi suma platită de client la achiziție). In cazul în care clientul nu a achitat pentru diferența de zile, echipa CentreService.Ro le va anula fără a achita o despăgubire către client.
7.16. In cazul în care în termen de 10 zile de la data plasării unei comenzi nu este confirmată de catre bancă încasarea contravalorii acesteia, echipa CentreService.Ro își rezervă dreptul de a anula comanda.
7.17. In cazul în care clientul nu a primit factura aferentă unei comenzi confirmate, în termen de 48 de ore de la primirea confirmării, clientul trebuie să informeze, pe adresa de email contact@centreservice.ro, echipa CentreService.Ro despre acest lucru.
7.18. Pentru motive justificate, Drovar Solutions SRL își rezervă dreptul de a modifica sau anula o comanda. Dacă face acest lucru, Drovar Solutions SRL va anunța clientul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispoziție de catre acesta. In cazul în care clientul a platit contravaloarea comenzii, și în urma modificărilor survenite există o diferență de plată din partea firmei Drovar Solutions SRL, aceasta îi va returna suma respectivă clientului in termen de maxim 14 zile.
8. Politica reviewurilor:
8.1. Prin creare unui cont, clientii CentreService.Ro sunt de acord ca listingurile publicate de ei pe site, sa primeasca reviewuri.
8.2. Scrierea Review-urilor se poate face de către vizitator în secțiunea Review-uri a fiecărui listing. Informațiile înscrise pot fi atât pozitive, cât și negative, și se vor referi strict la caracteristicile listingului la baza căruia se introduce review-ul.
8.3. Reviewurile verificate sunt reviewurile făcute de către un vizitator care a demonstrat prin uploadarea în review a unuia sau a mai multor documente (factura, chitanta, etc.) că a beneficiat de serviciul/serviciile acelui service. Documentul/documentele sunt vizibile doar pentru administratorii site-ului, în vederea clasificării reviewului ca verificat, și acestea nu vor fi făcute publice pe site.
8.4. Un utilizator poate sa editeze un review timp de 24 de ore de la momentul creeri acestuia dupa care nu va mai avea acces la opțiunea e editare. In cele 24 de ore reviewul nu va fi public pe site si nu va fi luat in calculul Ratingului.
8.5. In momentul înregistrării unui Review pe Site, utilizatorul acordă firmei Drovar Solutions SRL o licentă neexclusivă, perpetuă, irevocabilă, nelimitată teritorial și dau dreptul acesteia de a utiliza, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, distribui si de a afisa acest continut.
8.6. In momentul înscrierii unui review, pe site-ul CentreService.Ro, în secțiuniunea de Reviewuri a unui listing, fiecare utilizator se angajează să respecte urmatoarele reguli:
– să facă referire doar la caracteristici ale listingului la baza căruia introduce Review-ul.
– să utilizeze un limbaj corespunzator, neofensator, fără termeni care pot jigni sau afecta oricare alt utilizator;
– să se asigure că informatiile introduse de ei sunt realiste, corecte, neînșelătoare și în conformitate cu legile aplicabile, respectând astfel inclusiv drepturile altor părți, drepturile de autor, de marcă comercială, de licentă sau alte drepturi de proprietate, publicitate sau intimitate;
– să foloseasă reviewul doar pentru a comunica detalii suplimentare referitoare la listingul la baza căruia il introduce, fără a face referire către alte serviceuri de pe site sau de pe alte site-uri.
– să nu furnizeze în niciun mod date personale (nume, detaliile de contact, adrese de email, etc.) sau orice altă informatie care poate determina dezvăluirea acestor date personale;
– să nu înscrie informatii și/sau detalii despre alte site-uri;
– să nu încerce fraudarea serviciilor puse la dispoziție de catre Drovar Solutions SRL sau sa înscrie Review-uri care sa conțina materiale de natura publicitară;
– să nu utilizeze Review-ul ca mijloc de comunicare cu dețiatorul listingului, în acest sens se vor folosi datele de contact ale deținătorului lisingului înscrise pe Site.
– să înscrie un review doar dacă a beneficiat de un serviciu din partea listingului la baza căruia introduce review-ul.
– să înscrie un singur review de fiecare dată când beneficiază de serviciile serviceului la baza căruia înscrie reviewul. Utilizatorul nu are voie sa dea mai multe review-uri pentru o singura “vizită” la service.
– utilizatorul nu are voie sa isi creeze mai multe conturi in vederea iscrierii mai multor reviewuri. In cazul in care echipa CentreService.Ro sesizeaza acest lucru, isi rezerva dreptul de a nu aproba reviewurile si de a bloca utilizatorii.
8.7. Utilizatorii ce înscriu Review-uri la care atasează fișiere în vederea setării reviewului ca verificat, trebuie să respecte urmatoarele reguli:
– fisierele încarcate vor conține imagini/fișiere care să confirme faptul că a beneficiat de serviciile pentru care înscrie Review-ul, asigurându-se că fișierele încărcate respectă drepturile de autor. In caz contrar acestea vor fi șterse de către echipa CentreService.Ro, iar reviewul nu va fi setat ca și review verificat.
– fisierele încărcate nu vor conține violență, conținut pentru adulți, limbaj licențios sau alt conținut care ofensează o persoană/un grup pe baza rasei sau a originii etnice, a religiei, a handicapului, a sexului, a varstei, a statutului de veteran, a orientarii sexuale sau politice;
– fisierele încarcate nu vor conține informații legate de alte persoane;
8.8. Echipa CenteService.Ro isi rezerva dreptul de a nu aproba un review in cazul in care acesta nu este in conformitate cu regulile din prezentul document;
8.9. In momentul adăugării unui Review, utilizatorul va trebui să adauge și un rating relevant pentru listingul respectiv. Review-urile, împreună cu Rating-urile corespunzătoare lor, vor influenta Rating-ul general al listingului. Astfel, un Review însotit de un Rating mare duce la o crestere a Rating-ului general, iar un Review insoțit de un Rating mic duce la o scădere a Rating-ului general.
8.10. Raiting-ul trebuie să fie pentru minim un serviciu prestat de service-ul căruia i se face review-ul. Raiting-ul poate să fie de la o stea la 5 stele, o stea însemnând foarte nemulțumit și 5 stele foarte mulțumit de serviciul prestart de service-ul respectiv.
8.11. Utilizatorul va acorda raiting numai serviciilor de care a beneficiat lasand necompletat raitingul pentru celelalte servicii.
8.12. Drovar Solutions SRL isi rezerva dreptul de a decide daca un review este sau nu verificat, pe baza documetelor uploadate in review, si nu trebuie sa informeze clientul de acest lucru.
8.13. Reviewurile devin publice pe site numai dupa verificare si aprobarea acestora. Verificarea lor poate incepe numai dupa 24 de ore de la crearea acestora si sunt aprobate in cazul in care indeplinesc conditiile din prezentul contract. In cazul in care acestea nu indeplinesc aceste conditii, reviewurile nu sunt aprobate.
8.14. Clientii nu vor solicita documentele in baza cărora un review a fost setat ca verificat.
9. Politica de returnare:
Clientul are dreptul să se retragă din contract, respectiv sa renunțe la un serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv potrivit OUG nr 34/2014. In cazul în care clientul decide să se retragă din contract, acesta va trebui să trimită un email pe adresa contact@centreservice.ro cu această solicitare si cu datele de mai jos:
– Numărul comenzii;
– Data comenzii;
– Numele listingului pentru care a fost folosit pachetul din comandă;
– Contul IBAN in care să se returneze banii;
– Numele titularului contului;
– Numele bancii;
Echipa CentreService.Ro va contacta clientul in in termen de maxim 14 zile va returna in contul bancar specificat de client contravaloarea comenzii anulate.
10. Forța Majoră:
10.1. Nici una din parți nu va fi raspunzătoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen și/sau in mod corespunzător, total sau partial este datorata unui eveniment de fortă majoră. Forta majoră este evenimentul imprevizibil, in afara controlului părților și care nu poate fi evitat.
10.2. Dacă in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu incetează fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părți incetarea de plin drept a contractului fără ca vreuna dintre ele să poată pretinde celeilalte alte daune-interese.
11. Modul de soluționare al litigiilor:
Prezentul contract este supus legii române. Eventualele litigii apărute între Drovar Solutions SRL si utilizator se vor rezolva pe cale amiabila sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti române competente din Municipiul Bucuresti.
Poti adauga fiecarui service un review la 7 zile.
Doar userii logati pot adauga reviewuri.